دانلود فیلم ایرانی


پس از کشته شدن پسرش توسط فروشندگان مواد مخدر ، راننده برف شخم و "شهروند سال" نلس کوکسمن (لیام نیسون) شروع به شکار قاتلان می کند. تعداد بدن افزایش می یابد؛ دنباله منجر به Kingpin The Viking (تام باتمن) می شود که نام واقعی آن Trevor است.

به طور خلاصه ، احتمالاً فکر می کنید که قبلاً Cold Pursuit را دیده اید. لیام نیسون-فروش لباس های خوب لباس پوشاک-فروش مواد مخدر-انتقام-مرگ-پسرش فرض هک شده ای است که در سال 2009 احساس خستگی کرد. اما بازگرداندن کارگردان نروژی هانس پتر مولند از هیجان انگیز خود در سال 2015 به ترتیب ناپدید شدن به همه ضربات هیجان انگیز انتقامجویان Neeson برخورد می کند - بیگ لیام با یک اسلحه تیرانداز از خاموش اره شده در یک فروشگاه عروس بادی را شلیک می کند و لباس های سفید را در خون می شکافد - اما همچنین به شخصیت های عجیب و غریب و مشکی علاقه دارد. هوس که آن را از بسته جدا می کند. این همه کار نمی کند - به خصوص وقتی که در نیمه دوم وارد می شود - اما سرگرم کننده فوق العاده ای با سبک های جنایات به سبک Grosse Pointe Blank-y است دانلود فیلم ایرانی.

اگر می خواهید یک فیلم لیم Neeson یک نفره ارتش ، Cold Pursuit بیشتر ارائه می شود. با بیان اینکه پسرش در اثر مصرف بیش از حد هروئین جان خود را از دست داده است ، نلس كوكسن (راننده شخم زن برف) نام آن را باور نمی كند و از پایین شروع می شود ، راه خود را از طریق فروشندگان مواد مخدر در سطح پایین در تلاش برای پیگیری قاتلان پسرش . همانطور که با اصل نروژی ، Moland مرگ را با یک کارت عنوان که نشان دهنده نام مردگان و یک گرافیک شیطانی است ، می کند. خشونت از طنز تاریک به چشم بی روح وحشیانه می رود (قلم های تفنگی به صورت) ، اما طلسم و درام را نمی شکند.

اما می دانید وقتی با یک نقل قول اسکار وایلد باز می شوید ، یک تصویر معمولی از لیام نیسون مشاهده نمی کنید: "برخی باعث خوشبختی هر کجا می شوند. دیگران هر زمان که می روند. بهترین چیز در مورد Cold Pursuit امتناع ورزیده آن از رفتار با شخصیت های خود مانند Movie Tropes است. گانگسترها قبل از شلیک درگیر درگیری های گلوله برفی می شوند ، پلیس (Emmy Rossum، John Doman) بر سر روابط گذشته استدلال می کنند و ممکن است دو آدمکشی احساساتی را برای یکدیگر ایجاد کنند. بهترین گروه ، داروی مسیحی گری مانند تام باتمن ، وایکینگ است. او که با حضانت فرزندش زاد و ولد می شود ، رژیم غذایی کودک را خرد می کند ، به او می گوید قلدرها را مورد ضرب و شتم قرار دهید و او را بخاطر عدم خواندن Lord of the Mies ("تمام جوابهای شما در آن کتاب" می خوانید) راهنمایی کنید. به استثنای همسر Coxman (هدر رفته لورا Dern) ، Cold Pursuit روی مردم خود سرمایه گذاری می کند و برای همه بهتر است.

گهگاه Moland با شخصیت های ثانویه خود بسیار دوست می شود - تمرکز او بر نبرد بین خدمه The Viking's Crew و یک حاشیه سندیکای بومیان آمریکایی ، مأموریت کاکسمن ، و باعث از بین رفتن حرکت می شود. با این وجود این خود را با یک رابطه نهایی با دوستان و دوستان دوست می سازد که گرمی را در جهان سرد و گرم می افزاید. این یک یادداشت شگفت آور در یک فیلم پر از آنها است.

Comments

Popular posts from this blog

روش های انجام سئو تضمینی برای سایت

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای باربری خاور بین شهری از چه روشی استفاده کنیم؟