آموزش خیاطی

آموزش خیاطی مبتدی
 اگر قصد دارید با صرفه جویی در وقت و هزینه، خیاطی را یاد بگیرید می توانید مجموعه های آموزش خیاطی را از فروشگاه اینترنتی ما تهیه نمایید و در کمترین زمان تبدیل به خیاطی ماهر شوید و از این طریق کسب درآمد کنید یا شاید فقط تمایل به دوزندگی لباس های خود با سلیقه شخصی خودتان را دارید. در هر صورت هر هدفی که از آموزش خیاطی دارید با خرید آموزش خیاطی می توانید به راحتی ایده و طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید و لباس هایی مطابق با سلیقه خود در کمترین زمان بدوزید.

این کلاس های اختصاصی شما را قادر می سازد مهارت های حرفه ای را از یک خیاط بسیار با تجربه و در یک محیط دوستانه و متمرکز یاد بگیرید. برای استعلام تماس بگیرید.

اندازه گیری بدن
دوره دو روزه
در طول این دوره متوسط ​​، ما به شما یاد می دهیم که چگونه اندازه گیری دقیق بدن را انجام دهند و سپس آنها را به پیش نویس الگوی ژاکت و شلوار انتقال دهید. مناسب برای هر کسی که تجربه قبلی در زمینه برش الگوی لباس را ندارد.

حالا برش لباس شروع میشود
دوره یک روزه
اگر مبتدی هستید که علاقه مند به برش پوشاک هستید ، ما به شما کمک خواهیم کردکه برش لباس رو شروع کنید - از در نظر گرفتن اجزای یک پوشاک گرفته تا خود برش پوشاک را درک کنید. اولین گام عالی برای خیاط های بالقوه.

ساخته شده برای اندازه گیری برش
دوره دو روزه
آیا تا به حال خواسته اید پوشاک مناسب با اندازه خود را بسازید؟ اگر در زمینه خیاطی از قبل تجربه قبلی دارید ، این دوره دو روزه شما را با تمام موارد ضروری راهنمایی می کند.

سطح سنجش اساسی خیاطی
دوره یک روزه
در دوره اندازه گیری سطح مبتدیان ، شما یاد می گیرید که چگونه وضعیت پوسچر را بخوانید و قسمت های اصلی بدن را اندازه گیری کنید - برخی از اساسی ترین مهارت های خیاطی. این دوره برای مبتدیان و افرادی که تجربه تجارت دارند طراحی شده است.

در طی این دوره دو روزه در سیماکده، تناسب اندام را در بالاترین سطح آموزش می دهیم. طراحی شده برای هر کسی که دوره های اندازه گیری سطح 1 و 2 ما را گذرانده باشد ، با حداقل 18 ماه تجربه در تجارت. اگر در حال حاضر با پوشاک و خیاط های خزنده کار می کنید ، این دوره عالی برای شما است.

آکادمی خیاطی با مسئولیت محدود
پریا فرکی یک خیاط استاد با 30 سال تجربه و مدیر آکادمی خیاطی است.

این آکادمی در پاسخ به عدم آموزش خیاطی عملی در ایران ، به ویژه در خارج از تهران ، تأسیس شد. با مستقر شدن در شمال غربی ایران یعنی ارومیه و تبریز ، هدف آن پایان یافتن این کمبود با تبدیل شدن به اولین مرکز آموزشی ایران برای ارائه دیپلم جدید جوایز سطح 5 به عنوان یک مدرک مستقل است.

این برنامه با همکاری انجمن مد و لباس طراحی شده و مهارت های عملی را ارائه می دهد و مسیر جایگزینی برای کارآموزی خیاطی سنتی باز می کند.

ما همچنین دوره های کوتاهی را در زمینه ساخت الگوی ، خیاطی ، پیرایش و تصویرسازی مد ارائه می دهیم.

آکادمی خیاطی در رز رنگی ، با کادر مجرب واستاتید برجسته در امر آموزش خیاطی با شما عزیزان همراه هست.

Comments

Popular posts from this blog

روش های انجام سئو تضمینی برای سایت

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای باربری خاور بین شهری از چه روشی استفاده کنیم؟